Acordul vecinilor la infiintarea sediului social al unei societati

Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!

In vederea infiintarii sediului social al firmei intr-un domeniul locativ, respectiv intr-un imobil cu destinatie locativa  este nevoie sa obtineti acordul vecinilor cei care sunt direct afectati de activitatea dumneavoastra, cat si acordul asociatiei de proprietari.

In vederea obtinerii acordului, se va intocmi un document ce va trebui sa contina:

  • Semnaturile proprietarilor care au un perete comun cu sediul social al firmei
  • Semnatura presedintelui de asociatie si stampila asociatiei
  • Avizul Comitetului Executiv al asociatiei

Vecinii care sunt direct afectati de activitatea intreprinsa de dumneavoastra sunt atat cei din dreapta si din stanga, cat si cei de la etajul superior si de la cel inferior.

La fel se va proceda si in cazul deschiderii unui punct de lucru situat  intrun domeniul locativ, respectiv intrun imobil cu destinatie locativa.

Nu este necesar acordul asociatiei de proprietari in urmatoarele situatii:

  • sediul social/punctul de lucru are destinatie de birou
  • imobilul in care se va situa sediul social/punctul de lucru nu are constituita asociatie de proprietari
  • imobilul in care se va situa sediul social/punctul de lucru nu intra sub incidenta Legii 230/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatilor de proprietari

Model Acord Asociatie de proprietari si locatari

Articole similare